Posted by: ayah.biz | Oktober 4, 2007

Jangan Terlepas Pandang


Assalamualaikum,

Ini ialah kali pertama saya menulis menggunakan blog. Hasrat saya hanya untuk berkongsi pengalaman dan pengetahuan tentang kewangan islam terutama sekali Takaful.

Semua tulisan saya adalah berdasarkan pengalaman peribadi, rakan-rakan dan keluarga, dan ilmu yang saya dapat dari pembacaan dan kajian sendiri. Mungkin sedikit sebanyak saya boleh membantu untuk mengutarakan kepentingan merancang kewangan kita demi kebahagian hidup dan kebaikan buat keluarga tercinta.

Rata-rata, saya dapati tidak banyak ruang diskusi mengenai kewangan di dalam Bahasa Melayu.  Di platfom ini, saya berharap para pembaca dapat berkongsi pengalaman mahupun bertanya soalan supaya sama-sama dapat kita baiki kehidupan masing-masing.

Marilah menuju kejayaan,
Ayah.biz


Responses

  1. Tahniah di atas permulaan yg amat baik. Semoga hasrat kita dapat membantu masyarakat yang lain. Di blog saya juga terdapat banyak artikel di dalam Bahasa Malaysia yang mudah difahami.


Tinggalkan Jawapan

Kategori

