Posted by: ayah.biz | Mei 4, 2011

Tambah Saham Bank Rakyat 2011


Saham Bank Rakyat 2011


Ramai yang tertunggu-tunggu peluang untuk menjadi ahli Bank Rakyat (Koperasi terbaik di Malaysia). Setelah lebih 5 tahun, baru-baru ini BNM memberi kebenaran kepada Bank Rakyat untuk menambah modal berbayarnya.

Sekarang mereka yang berumur lebih 18 tahun, boleh menjadi ahli dengan saham maksima RM500 seorang.

Bagi yang sudah menjadi ahli,anda juga boleh menambah saham sehingga RM500.

Dengan pulangan 15%, pelaburan RM500 ini akan memberi anda lebihan dana sebanyak RM 75 setahun.

Tahun depan, dana ini pula anda boleh laburkan sebagai saham ahli Bank Persatuan – bank koperasi kedua di Malaysia, yang memberi pulangan sebanyak 10% (2009).

Sudahkah anda menjadi ahli?
Kongsi pendapat anda di sini untuk kebaikan bersama.

Selamat melabur,
-Ayah.biz-

Responses

  1. macam mana nk join koperasi bank rakyat ni bang?

  2. saya telah menjadi ahli dengan saham sebanyak RM500 sejak tahun 2000. beberapa tahun pertama saya pernah mendapat check pulangan pelaburan tersebut beberapa kali( bukan setiap tahun). namun sejak tahun 2009 saya tidak menerima sebarang pulangan pelaburan lagi.
    Saya ingin mendapat penjelasan mengenai perkara tersebut. kini, saya telah berpindah alamat. Adakah saya perlu memaklumkan kepada pihak bank tentang perubahan alamat ini? dengan siapakah saya harus bertanya tentang permasalahan ini?? terima kasih

    • pulangan pelaburan Bank Rakyat di byr melalui akaun tabungan (saving account).. pn boleh semak baki semua akaun tabungan pn di bank rakyat


Tinggalkan Jawapan

Kategori

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 49 other followers

